Powered By Blogger

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

6 Μαΐου 2010

ΕΙΣΑΙ

 Είσαι φιλί τ’ ουρανού
Στη ζωή στο κορμί μου στο νου
Είσαι του Ήλιου το φως
Στα πολλά τα ‘’ΓΙΑΤΙ;’’ και τα ‘’ΠΩΣ;’’

 Είσαι η άκρη της Γης
Η γιατρειά της βαθειάς μου πληγής.
Είσαι η λάμψη αστεριού
Στο σκοτάδι ενός φαύλου καιρού.

  Και σ’ αγαπώ
Χωρίς να πω
‘’ΓΙΑΤΙ;’’ και ‘’ΠΩΣ;’’
Είμαι μικρός για να το πω
Μα σ’ αγαπώ
Και σ’ αγαπώ χωρίς να δω
Πώς και γιατί;
Καρδιά χαρτί
Μα είμαι ‘δω και σ’ αγαπώ.

 Είσαι δροσιά του Μαγιού
Μες στο κάμα του καλοκαιριού
Της πηγής το καθάριο νερό
Σ’ ένα βρώμικο κόσμο σκληρό

 Είσαι το χάδι μωρού
Και η νότα γλυκού τραγουδιού
Είσαι η αλήθεια που ηχεί
Μες στο ψέμα που κυριαρχεί.

 Και σ’ αγαπώ
Χωρίς να πω
‘’ΓΙΑΤΙ;’’ και ‘’ΠΩΣ;’’
Είμαι μικρός για να το πω
Μα σ’ αγαπώ
Και σ’ αγαπώ χωρίς να δω
Πώς και γιατί;
Καρδιά χαρτί
Μα είμαι ‘δω και σ’ αγαπώ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου