Powered By Blogger

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

26 Απριλίου 2010

ΒΑΡΚΑ ΔΕΜΕΝΗ ΣΕ ΒΡΑΧΟ



 Βάρκα δεμένη πάνω σε βράχο
Που πέρα δόθε πάει το κύμα
Μοιάζουν τα θέλω μου τι κρίμα
Κι όλες οι ελπίδες π’ είχα και θα ‘χω

Κι αν συντηρώ όνειρα χίλια
Μες στις καρδιάς μου βαθειά τα θαλάμια
παραμονεύουν  μ’ άπληστη ζήλια
να με τυλίξουν χίλια πλοκάμια
για να μου πάρουν όνειρα χίλια
Και να τα κάνουν, θλίψη που θα ΄χω
ΒΑΡΚΑ ΔΕΜΕΝΗ ΠΑΝΩ ΣΕ ΒΡΑΧΟ

Βάρκα δεμένη πάνω σε βράχο
Π’ αρμύρα την χτυπά και σαπίζει
Φαντάζει τ΄ αύριο π΄ορίζει
Αν θα μ΄ αφήσει η αγάπη μονάχο.

Κι αν συντηρώ όνειρα χίλια
Μες στις καρδιάς μου βαθειά τα θαλάμια
παραμονεύουν  μ’ άπληστη ζήλια
να με τυλίξουν χίλια πλοκάμια
για να μου πάρουν όνειρα χίλια
Και να τα κάνουν, θλίψη που θα ΄χω
ΒΑΡΚΑ ΔΕΜΕΝΗ ΠΑΝΩ ΣΕ ΒΡΑΧΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου