Powered By Blogger

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

28 Απριλίου 2010

ΕΚΤΗ ΑΙΣΘΗΣΗ

Με την έκτη μου αίσθηση τ’ όριά μου αγγίζω
Σε μια τέταρτη διάσταση την μορφή σου κοιτώ
Τ’ άρωμα του κορμιού σου στέκομαι και μυρίζω
Η φωνή σου νανούρισμα
σαν αγγέλων τραγούδισμα
Την δροσιά του φιλιού σου, με λαχτάρα ρουφώ

Με την έκτη μου αίσθηση

Με την έκτη μου αίσθηση
Που δεν είναι παραίσθηση
Μα η μόνη αλήθεια
Πίσω απ’ τα παραμύθια
Με την έκτη μου αίσθηση
Που δεν είναι παραίσθηση
Μα αγάπη και δάκρυ
Στων ματιών μου την άκρη

Προσταγή και διαίσθηση
Είν’ η έκτη μου αίσθηση .

Με την έκτη μου αίσθηση βλέπω πια την ζωή μου
Σαν τους χτύπους ακούω της δικής σου καρδιάς.
Γεύση από τα χείλη σου αποκτά το φιλί μου.
Στ’ άγγιγμά σου τρελαίνομαι
Μια ριγώ μια ζεσταίνομαι.
Στα περβόλια του γέλιου σου παίρνω οσμή ευωδιάς

Με την έκτη μου αίσθηση.

Με την έκτη μου αίσθηση
Που δεν είναι παραίσθηση.
Μα η μόνη αλήθεια
Π΄ αντιδρά στην συνήθεια.
Με την έκτη μου αίσθηση
Σιγουριά και συναίσθηση
Μιας αγάπης που δίνει
Και την φλόγα δεν σβήνει.

Προσταγή και διαίσθηση
Είν’ η έκτη μου αίσθηση .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου